Godnatt

Under kvällen så har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lungt och försökt ladda upp en video på viedofyme när jag sjunger, men hittade ingen bra låt att sjunga och jag vlle inte filma mig själv heller för mitt hår ser ut som ett fågel bo och jag ville bespara mina följare det... Nu sitter jag iallafall i mitt rum och snart ska jag sova, jag ska ju upp rätt tidigt i morgon eftersom jag ska rida och jag HATAR att gå upp tidigt, men det är smällar man får ta. Mamma och pappa säger alltid så ''Det är smällar man får ta'' jag saknar dom lite faktiskt, men dom kommer hem på måndag så det är skönt.
Jag har en liten fråga här nu, är det bara jag som nästan alltid(när jag pratar)lägger in ett engelskt ord på sllutet av en mening eller bara i en mening lite random sådär? Precis som jag gjorde nu! Min lilla syster stör sig jätte mycket på det eftersom hon inte förstår så bra engelska, så ibland så brukar jag reta henne genom att svara på hennes frågor på engelska, hon blir så himla arg och jag tycker det är sååå kul. Just nu så känns det som om jag är den enda av mina kompisar som inte ska konfimera mig i sommar, jag tycker inte att det är värt det att åka i väg i typ tre veckor för att lära sig om jesus, visst att man får massor med nya kompisar och så men jag gillar inte ens religion liksom och då känns det bättre att ''ge'' min plats till någon annan som faktiskt vill åka.
Det här blev otroligt rörig så jag ber om ursäkt och om du lyckades läsa och förstå mitt svammel så får du en applåd. Men nu måste jag faktiskt sova om jag ska komma upp alls i morgon!
Hade lite tråkigt idag, det resulterade i den här bilden, en av många konstiga...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken fin blogg du har, lycka till med ridningen i morgon! :)

Svar: Tack så mycket :)
tev.blogg.se

2014-01-25 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback