Söndag

Idag har jag inte gjort någonting vettigt alls, jag vaknade och sen kollade jag på herrarnas stafett på längdskidor medans jag åt frukost och sen har jag bara tagit det lungt. Men om en timme eller så så ska jag på Lidingö ryttarförenings årsmöte, hoppas dom har glanssprey med i lotteriet iår, jag behöver verkligen det. Jag har börjat kolla på en serie som heter one tree hill, den är så himla bra och det är så himla många säsonger! Jag tror det är åtta eller nio stycken, det är jätte bra för då har jag alltid något att kolla på. Jag är jätte efter med att kolla på den här serien, mina kompisar började kolla på den för typ 3 år sedan eller något och nu så börjar jag liksom. Men nu ska jag gå, måste göra mig i ordning och torka håret och så.
Solomon står ju på Elvik och det är dit vi ska så jag ska hälsa på honom efter mötet
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback