Ridpass på Betty igår

Jag red betty igår, det gick faktiskt riktigt bra i skritten och traven, det var markarbete och nästa gång är det hoppning. Jag ska även ha Betty på söndag på serie hoppningen, jag vet inte vem jag ska ha på ponnycupen i dressyr än men det är för att min lagledare var sjuk idag, jag rider för henne på torsdagar, men hon mailar säkert till mamma eller något om det. Jag har inte varit en så aktiv fadder nu på sistone, jag måste rycka upp mig och faktiskt börja sköta mer och smörja. 
Jag snackade ju rätt mycket om min prao plats för ett par veckor sen och jag har varken fått JA eller NEJ svar från SYO tanten än, men om jag har lite tur så får jag praoa på stocky, håll tummarna för mig :)
Idag har inte varit bra, en tråkig sak hände, men det är inget jag vill skriva ut här, jag kommer vara lite från varande dom närmsta dagarna tror jag. En sak annan sak hände idag, men jag vet inte om jag får skriva ut det här än, men så fort jag får så ska ni få veta, asså OMG det är så sjukt, en det blir bra, det ända jag kan säga är att det gjorde mig RIKTIGT RIKTIGT glad, och dom som känner mig kan säkert lista ut vad det är ;)
Nu ska jag äta middag och sen ska jag plugga Franska revolutionen och industriella revolutionen, jag har prov på båda i morgon...
Betty:
Tack Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback