Hellu

Jag har inte bloggat på ett par dagar för jag har helt enkelt varken haft tid eller lust att göra det. Jag har mesta dels kollat på revenge, en serie som är sååå bra enligt mig, gillar den riktigt mycket faktiskt. Skolan har väl varit som vanligt idag, inget speciellt som har hänt förutom att min klass tydligen blivit utvald att spelas in medans vi dansar, det är inte okej asså, jag gillar inte att dansa eller att bli filmad, båda två samtidigt gör bara allt värre.
I morgon är det tisdag och jag ska ha utvecklingssamtal och jag ser inte fram emot det men det är lika bra att få överstökat.
Godnatt med er
Jag bara älskar den här solnedgången, fotot har något lugnt över sig, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback