klockan är snart 11

och jag borde faktiskt gå upp med tanke på att det kommer människor hit om ca. en halvtimme, men jag orkar inte, jag vill ligga kvar i min varma säng resten av dagen, men det går ju förståss inte. 
Idag blir det ekholmsnäs nästan hela dagen och sen ska jag hem och lägga mig i badet tror jag, det känns som om jag förtjänar det faktiskt, att bara ta det lugnt. Om jag orkar dra mig upp nu så sk ajag äta frukost och göra mig i ordning, men det blir nog inte än på ett par minuter ;)
 

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Ganska skönt att lata sig ibland.. ;) Ranger är så fiiiin ♥♥

Svar: Tack :)
tev.blogg.se

2014-12-28 @ 15:27:27
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback