Julafton

Det var den bästa julaftonen på länge, jag fick mina älskade Jeffrey Campbell skor och tillräckligt med pengar för att färga håret :) Finally, nu ska det bli en hel omvändning för mig, ny frisyr och en ny, bättre, mer motiverad Vanessa! 2015 kommer bli mitt år, så skrev jag säkert om 2014 också men man kan inte få allt. Nu ska jag hursomhelst strax äta middag, nått kött blir det.
Idag gick jag och mamma till ridhuset och Ranger skötte sig perfa, han blev lite rätt för någon typ bygg sak precis bredvid ridstigen men annars så gick det bra. Jag red 45 minuter och det gick så bra, till att börja med var han lite stark och ovillig men när han kommit igång ordentligt så trampade han under sig bra och hade ett luftigt steg för det mesta. Galoppen blev också bra efter lite arbete så jag är super nöjd. Mamma red hem sen och jag gick brevid, det var inga problem då heller utan han tog långa kliv och ville tillbaka till stallet. 
Dom är mina <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback