Inför nästa år:

Okej så nu tänkte jag dela med mig av mina planer inför 2015 resemässigt till er!
 
Under sportlovet som är i slutet av Februari så ska jag och min familj åka till Rättvik, vi är typ delägare på en stuga där så vi åker dit varje år och det är alltid så mysigt! 
Lite längre fram i tiden, ungefär runt påsk, så ska vi till LONDON vilket är sjukt kul, jag ser framemot det jätte mycket. Alla barn i min släkt har fått åka med Farmor och Farfar till just London men eftersom de är över 80 år båda två så går det inte att de reser någonstans just nu tyvärr.
Under sommaren sen så åker vi ju alltid iväg med båten och till sommaren så har vi bokat 2 veckor på tjockö, samma hus som vi bodde i i sommras.
På höstlovet så åker vi till Mallorca och bor hos pappas kompisar, det blir antagligen på samma ställe som vi har varit på nu två år i rad.
Och sen slutligen om jag har tur så åker vi på en utlandsresa under jul och nyår också, men vi får se allt är inte helt bestämt än :)
 
Ja, så ser det ut för mig under 2015, mycket resor blir det men jag tycker ju att det är kul och jag älskar att vara i värmen! 
Mallis<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Alltså ååh... Mallorca in my ♥

2015-01-02 @ 01:00:31
URL: http://stylebyjosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback