Home again

Nu sitter jag här på min säng igen och jag kom precis hem från att ha handlat med mamma och Nicole i stan, vi började dagen med att ta en kaffe på Starbucks, det var ju ett måste, det har inte funnits så länge här i stockholm så det var kul att fika där för första gången :) Sedan gick vi till H&M och där hittade jag tre klädes plagg och smink som jag behövde. Sedan gick vi vidare till Lindex och lite andra affärer.
Hittade denna super mysiga stickade toppen, jätte snygg till jeans eller shorts!
De här två plaggen här igentligen inte ihop men de var så himla snygga tillsammans :O
Nödvändigt smink
Och slutligen så gick vi in på Röhnisch och jag hittade den här super snygga jackan som mamma faktiskt köpte till mig, jag har nämligen ingen bra vinter jacka som jag kan åka skidor i, den här var både bekväm att röra sig i och otroligt snygg att bara ha till vardags.
Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på någon bra film, det här är första dagen på hela jullovet som jag inte ska till stallet. Det känns lite konstigt men mamma är där och fixar allt så det är lugnt.
I morgon så kommer min gudmor och min kusins tjej hit och ska rida lite på Ranger, båda två har ridit förut så det är säkert inga problem, men hoppas att ponnyn sköter sig :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback