2014

Nu tänkte jag göra en precis likadan sak som alla andra har gjort, men det är bara tre dagar kvar av 2014 så då får man göra som alla andra :)
 
Beskriv året med tre ord:
Otroligt, överaskande & lyckligt
 
Bästa köpet:
Mina högklackade stövlar från Spanien, så sköna och otroligt snygga!
 
Bästa handling:
Sluta äta så mycket godis som jag har gjort, det är endast några få gånger i veckan nu :)
 
Vilka sånger påminner dig om 2014:
Love this life, Am i wrong och Like a drum. Alla tre påminner extremt mycket om flemminge gård där jag hade Ranger i sommras tillsammans med en av mina bästa kompisar Elin, vi lyssnade på musik varje gång vi satt i bilen och åkte till stallet eller affären eller från stallet. Like a drum är lite speciell för den spelades på radion när vi satt i bilen efter att ha tagit fel färja påväg till en middag med Eva & hennes familj som äger Flemminge, vi var 1,5 timme sena och de satt där och väntade på oss, hehe ;)
 
Vem har du umgåtts mest med:
Svår fråga men jag tror Elin och Alice
 
Har du haft ett förhållande under 2014:
Nej
 
Vart reste du under 2014:
Mallorca-Spanien, det är så sjukt mysigt där!
 
Vad var din största tabbe 2014:
Att jag litade på fel person
 
Vilka ser du som de största händelserna 2014:
Att jag fick hyra häst under sommaren, sen fick ju den hästen följa med hem också och det var ju inte helt fel :)
 
har du blivit bättre på något:
Jag har blivit bättre på att säga vad jag tycker, jag säger ifrån om någon gör något jag inte tycker är okej och jag har fått mer skinn på näsan
 
Vad har varit extra dåligt med året:
Min såkallade bästa kompis visade sig vara någon helt annan än jag trodde.
 
Vad var extra bra:
Att Ranger kom till oss, det är jag så tacksam för, han är verkligen guld värd
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort tidigare: 
Hyrde häst och såg Ed Sheeran live, så sjukt coolt!
 
Lärde du känna nya människor: 
Ja, alla underbara människor på ekholmsnäs, super mysiga personer finns det där verkligen :)
 
Gjorde något dig riktigt glad: 
Återigen att hyra häst men också när jag gick på Ed sheeran konserten, det var så sjukt galet bra så ni fattar inte!
 
Vad var största framgången i skolan 2014:
Jag höjde mig i idrott vilket jag aldrig trodde jag skulle göra, jag har ett B nu. Jag nådde även mitt mål med Engelskan, jag höjde mig där med och det känns super kul :)
 
Största framgång i det privata:
Jag är mer öppen och social med mina kompisar och som jag skrev tidigare, jag har fått mer skinn på näsan och jag står upp för mig själv bättre. Hela det här året har givit mitt självförtroende en boost. 
 
Vem saknade du: 
Den personen jag inte borde saknat för det visade sig att han sket i mig.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år:
Inse att alla inte är dom du vill att dom ska vara och jag ska visa för killen jag gillar att jag faktiskt gillar honom ;)
 
Tror du 2015 kommer bli lika bra:
Jag tror det kommer bli bättre, nä men påriktigt jag ser framemot 2015. Jag börjar gymnasiet och grundskolan är slut, äntligen. 
 
Vad kommer du sakna från 2014: 
Jag tror inte att jag kommer sakna något faktiskt, allt bra ligger framför mig kan man väl säga.
 
Vad önskar du att du gjort mer:
Varit mer öppen med mina känslor och mer ärlig mot mig själv
 
Vad spenderade du mest pengar på: 
Hehe, min häst tror jag
 
 
Och slutligen; dina planer för 2015?
Jag ska åka till London!! Helt fantastiskt, mamma och pappa sa det idag, vi kommer antagligen åka någon gång i April så jag ser sjukt mycket framemot det! Sen ska jag ju även träna massor med pållen och vi kommer försöka ta oss ut på flera tävlingar. Till hösten sen så ska vi återigen tillbaka till Mallorca och Spanien. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Lyssna på dig själv, gör det som är bäst för dig och strunta i människor som får dig att må dåligt.
Puss på er, hoppas att erat 2014 var bra och att ni får ett bra 2015! Själv börjar jag året med bra träningar för Kim och Uffe, jag ska även tävla den 6 januari på Stockby, kommer bli asöm :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback