Sista morgonen på sommarlovet

Det suger! Jag vill inte tillbaka till skolan alls utan jag vill kunna sova så länge jag vill och bara ta det lugnt. Men inte då utan i morgon börjar plågorna, fast vi går bara två timmar i morgon och på tisdag har vi någon teama dag och sen på onsdag så ska vi till ett museum. Sen antar jag att allt drar igång fast det gör det ju inte riktigt för vi kommer ju få böcker och sånnt och gå igenom planen för hela terminen och sånna saker så första och andra veckan lär bli rätt soft men sen så... Jaja nu sa jag berätta varför jag hade den sämsta uppdateringen i detta universum igår, jag var ju hos Alice och jag kom inte hem för än vid 10 ungefär och då kollade jag på supernatural(hehe)och sen somnade jag helt enkelt. Men idag så bli det bättre tror jag, beror på om jag ska träffa någon kompis eller inte :) Men just nu ska jag gå upp och äta frukost!
Två sommriga bilder <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback