ridhuset

Idag red vi ju till ridhuset och han var så duktig när vi väl var där, men på vägen dit var ha super töntig, det var en sån där människa som åker skidor fast på sommaren, heter det rullskidor? Aja han tyckte det var skit läskigt så han typ hoppade upp i luften och vände runt, sen gick vi över vägen och det gick bra hela vägen till stockby. När vi skulle hem sen så gick det jätte bra ända tills vi red förbi fållan för där stog det en cykel med en hjälm i cykel korgen och det var tydligen skitläskigt det med för han blåste upp sig när vi gick förbi den och så fort den var lite bakom honom så sprang han iväg, i mean so normal... Nej men han var okej fin i ridhuset, inte det bästa passet men det ska väl finnas sånna också, han föll innåt rätt mycket idag vilket han inte har gjort tidgare men men. Jag gjorde nyss #ALSicebucketchallenge och la upp det på min instagram så om ni vill se någon hälla iskallt vatten över mig så gå in på min instagram @vanessawulfing. Nu ska jag plugga SO så vi hörs väl...
Ni hittar också videon HÄÄÄÄÄR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback