Ranger

Idag har vi hämtat Ranger! Han står nu på ekholmsnäs och är nöjd och glad :) Det gick super bra att köra honom, han stog helt stilla hela tiden och åt av höt som vi li in till honom. I morgon så ska vi släppa ihop honom med dom två stona som han ska gå med, dom heter Cassie och Lina så det ska bli kul att se hur han reagerar. Han var lite stissig idag men det är ju för att ett är ett helt nytt ställe och nya människor. Men det kommer nog gå bra med allt i morgon. Mamma försökte få mig att åka och köpa jeans i morgon men det gick inge bra, jag fixar det en annan dag känner jag. Jag ska ju även rida i morgon såklart, men det blir inte förens på eftermiddagen eftersom han ska få gå ute så länge som möjligt med sina nya kompisar. Nu ska jag sova för jag ska upp 7 i morgon(hästtjej right here) Godnatt<3
Fina ponny, jag fattar inte att jag ska ha dig i ett år nu :O
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback