I MORGON!

I morgon kommer bli den bästa dagen någonsin, jag ska hämta hästen jag ska ha i ett år. Hästens namn är... RANGER!!! Jag hade tur igen, jag är så glad så ni anar inte! 
Jag har tagit ledigt från skolan så att vi ska kunna åka mitt på dagen så att vi inte hamnar i någon kö med honom bak i transporten. Mamma och jag var på ekholmsnäs i dag för att lämna utrustning och annat, vi kollade också upp vart han ska stå någonstans och sen så städade vi ur skåpet vi skulle ha på loftet och lite så. Det känndes verkligen bra för alla som jag träffade var super trevliga, dom presenterade sig ordentligt och frågade om hästen osv. Jag har en känsla av att det här året kommer bli otroligt bra, om några timmar är allt igång :) Sovgott
Jag älskar honom så mycket, älskade häst vi ses i morgon<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback