Hellu

Nu är det kväll. asså mina dagar ser precis lika dana ut hela tiden känns det som. Jag går upp, cyklar till skolan, cyklar till stallet, tar hand om hästen mockar fixar mat till honom rider osv, cyklar hem, pluggar, äter middag, pluggar, sover... Haha men det är otroligt kul att ha en häst, det gör att man orkar mer i skolan för man vet att man får åka därifrån och rida sen <3
Jag har säkert skrivit det förut men mamma och pappa har fått för sig att jag ska söka till idol nästa säsong och just nu står låt valet(jag vet att det är ett år kvar typ)mellan Chandelier och Why am i crying. Så vi får väl se båda är krävande låtar så jag vet inte. Men nu måste jag sova för annars kommer jag vara död i morgon, hehe nej men nästan :)
Ni kan höra mig sjunga HÄÄÄR! Det är snart två år sen :O
Fina syster<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback