Go' kväll

Nä men idag har varit en seg dag i skolan, men so fort jag kom där ifrån så va allt bra :) På sista lektionen så höll jag på att somna, det var textil slöjd och vi broderar, jag har sovit 5 timmar i natt på riktigt och jag kännde mig som en zombie typ. Jaja jag cyklade hur som helst till stallet sen och det var så himla skönt och bara få komma dit och göra saker som känndes kul. Men jag mockade och sen tog jag in honom och ställde upp honom i spol spiltan och gjorde i ordning för att rida. Jag skrittade ut som vanligt först och sen så red jag på banan i kanske 45 minuter eller nått sånnt och sen efter det så skrittade jag ut i gen. När man kommer till slutet av skritt rundan så finns det ett äppel träd som man kan stanna vid och så plockar jag ett äpple till honom som han får äta, då blir han jätte nöjd och glad :) 
Jag har inte haft några läxor idag, det är så skönt! I morgon måsta jag dock ta med So:n hem och göra den under helgen men det är ju inga problem. Mamma åker ut och fixar med hästen i morgon så då ska jag bara åka hem och kolla på någon bra serie och sen så på lördagen så ska jag sova ut och sen får vi se om jag eller Nicole ska rida, om jag rider så tror jag att jag kör barbacka för jag orkar inte köra hur ordentligt som helst då, hoppas att det soliga vädret håller i sig bara <3
1 år sedan :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback