Första skoldagen, andra skoldagen. F*n

Min klass är den störigaste, jobbigaste, jävligaste och skönaste någonsin. Ena sekunden bråkar ALLA om ALLT men nästa sitter alla och skrattar tillsammans. I går var det första skoldagen, vi var i skolan i två timmar och då hann vi skrika oss hesa över vem som skulle bli elevråds representant, problemet var att ingen jävel kunde tänka sig att var representant så efter 1,5 timme stog jag inte ut längre utan sa att om det nu ska vara så otroligt jobbigt för alla så kan jag ta på mig ansvaret(mamma sa sen att det är en bra grej att ha när man söker gymnasium och sånnt, så det var väl bra)och då sa Alice att hon kunde var med mig så det är ju skönt att dela på ansvaret. 
I dag då hade vi en teambuildning dag, jag var med Alice och vi stog i skogen med ett pussel, alla lag skulle lägga pusslet så fort dom kunde och jag tog tid och sen antar jag att ett lag vann eller nått. Men hursomhelst så började det ju regna och eftersom det var varmt i solen på morgonen och jag visste att vi skulle vara ute så tänkte jag men varför inte, jag tar shorts, det var ett dumt val för det duggade lite lätt första skuren och sen så regande det ordentligt så jag frös ju ihjäl. 
 
Hoppas att det inte blir lika värdelöst i morgon, men antagligen kommer det suga det med för då ska vi till nordiska museet tror jag det heter. Men men jag får iallafall ha med min egen lunch. 
Men samtidigt som jag hatar min klass ibland så skulle jag inte vilja byta ut den, för vi har våra stunder också, som i matsalen så skålade vi(med vatten och plastglas)för första lunchen i Nian. Killarna är otroligt schyssta och jätte snälla, det är dom verkligen. Men kan be om hjälp med inprincip vad som helst och dom hjälper till liksom, det är otroligt faktiskt. Några av dom är för snälla för sitt eget bästa, men jag ska försöka att inte vara för jobbig i år, tidiare har jag varit en sån som ber om hjälp med typ allt och så, men jag ska göra mer själv nu. 
När jag kom hem så satte jag på mig mys kläder och drack en stor kopp te och kollade på supernatural as always, snart ska vi börja göra middag och sen ska vi kolla på Idol. I går var det en jätte duktig ung tjej med som sjöng så otroligt bra, alla i soffan blev helt paff så vi får väl se om det är någon så där dunder bra idag igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback