Bonjour!

Nu har jag pluggat franska i en halv evighet så jag är väl förberedd inför lektionen i morgon. I morgon börjar jag med musik=mys! Musik är lätt mitt favorit ämne i skolan, det är avslappnat och jag är bra på det, jag har även lärt mig nya fraser så jag ska impa på min lärare i morgon, nä men jag behöver verkligen höja mitt betyg i franska så det skadar inte att ta i lite extra. 
Jag var ju ute hos hästisen idag med såklart, han var så himla sjukt fin! Det går verkligen bra just nu, han är som en helt annan häst än han var på flemminge. Han var ju såklart super härlig där med men nu är han 10 gånger bättre. Jag provade mig faktiskt på ett galopp ombyte idag, han bytte fram men bakbenen ville inte riktigt hänga med men med lite träning så funkar det säkert :) I morgon ska jag rida ute i naturen, jag ska till fållan och rida lite där tror jag om inte marken är för vatten sjuk, det kommr den väl antagligen vara men så länge jag tar det lugnt så är det nog ingen fara. 
Min sadel tvål gick sönder idag, det suger så jag hoppas den inte smälter för då kommer det vara tvål i hela skåpet, men jag ska lägga den i en plast påse i morgon så det löser sig. Mamma och jag var även och hämtade ridhus nyckel så nu kan jag rida i ridhuset när jag vill och det är ledigt, YAAAASS! Nu ska jag sova så godnatt med er :)
Jag bara älskar byxorna jag har på mig på den här bilden, dom är så sjukt sköna, men det är mammas så jag lär inte få dom, hehe <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback