Onsdag ridning och lite mer

Jag har precis skissat lite på en bild men jag tänker inte lägga upp den här jag suger nämligen på att måla och rita osv. Men hursomhelst, idag så har jag ridit, jag hade Betty och det gick super bra i slutet, jag red faktiskt barbacka jag brukar aldrig göra det annars och kommer antagligen inte att göra det igen, jag har sånna skavsår asså, det är helt sjukt. Men betty var iallafall väldigt fin och jag är nöjd med passet.
I morgon ska jag rida två gånger och jag vill ha Molly i min ponny grupp och sen när jag ska rida storhäst så hoppas jag att jag får typ M. Jagger, Miromiz eller kanske Marolien. Den enda storhästen jag har ridit är Walentyna och hon va inte rolig asså så jag hoppas jag får en bättre upplevelse den här gången.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback