Hoppningen i torsdags

I torsdags så var det hoppning som rubriken säger, det gick faktiskt riktigt bra, jag hade betty och han va väldigt seg så det va lite omväxling och behöva driva mycket framåt i hoppningen, hon brukar va så himla framåt och glad. Men sen så var det ett par ponnyer som va lite extra springiga så vi gjorde en halt övning som gick ut på att man först skulle hoppa två hinder och ssen skulle an göra halt så fort man kunde efter att man landat efter andra hindret. Den övningen va inte jätte bra eftersom hon redan va otroligt seg men hon lyssnade väldigt bra och jag fick stop bara ett par meter efter sista hindret så jag va nöjd med det. 
Min kompis Tova var där och fotade hennes blogg hittar ni HÄÄÄÄÄÄÄR! Tack så mycket för bilden den va väldigt fin :)
Det är inte högt men hon är fin <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback