jag tar en liten paus från bloggen

jag har ganska mycket i skolan och stallet just nu så jag måste ta en paus från någotoch då blir det bloggen som får ta smällen. Men så fort allt lugnar sig så är jag tillbaka men just nu hinner jag inte. Men eftersom jag sitter här och skriver just nu så kan jag ju säga några saker  jag serfram emot i år :)
 
* KM på söndag, det ska bli jätte kul och jag kommer förhoppningsvis få en super bra ponny så jag kan ta en placering! TAGGA! Fast jag tävlar faktiskt för att det är kul, om man skulle ta en placering så är det ju bara en bonus!
 
* Mallorca på höslovet, mama fick i 50 års present av några kompisar att vi skulle åka ner och hälsa på dom under en vecka så det ska bli så grymt kul!
 
* ALLA kommande ponnycups matcher kommer bli jätte roliga, tyvär missar jag två när jag är på Mallorca men det är inte så mycket att göra åt, en hoppning och en dressyr
 
* Spökkvällen i stallet som jag och 6 stycken till håller i iår och det kommer bli så himla kul och barnen kommer bli sååå rädda, moahahahaha!!! Nä jag ba skoja men det ska bli grymt kul!
 
* Jul och Nyår, jag längtar värkligen till det!
 
* Lördag när jag och mamma ska åka och köpa One Direction parfymen till mig, den luktar så himla gott!
 
* Stockholm international horse show, det är alltid jätte trevligt och jag ser framemot att gå runt i anexet och kolla på alla fina saker, eller om mässan är på ett annat ställe så ser jag framemot att gå runt där ;)
 
* Jullovet när jag ska till Curacao(qyraså, uttalas det)Det är mammas 50 års resa :)
 
Sen så ser jag framemeot några saker nästa år som jag tyvär inte kan säga någon om än men det kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅ kul asså :)
 
Även fast jag tar en paus så kanske jag lägger upp något litet ibland om vad jag gör, så glöm inte bort att kolla in här ibland! 
Saknara att hoppa dig min plutt ponny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback