Hoppning på Oliver

idag har jag varit i skolan men den sista lektionen blev inställd så jag slutade 13.45 i stället för 15.00 det var super najs!

Sedan åkte jag till stallet och hade USS möte med fika, sedan bytte jag om och kollade när Kombin hoppade. sen skulle jag ju rida och jag fick Oliver, jag hade bara hoppat honom en halv lektion tidigare så det var spännande, han var super fin och han hoppade super bra även om inte jag var med alla gånger. Vi hoppade en kombination på medellinjen som var tre galopp bommar räcke en galopp bom och oxer ut, när ridläraren höjde så hoppade han jätte fint! Sen hoppade vi en långsida där det var räcke sex galopp språng oxer, sen på andra lång sidan så var det räcke kryss(som sedan lades upp till oxer)kryss. Höjden på hindrena var mellan 60 och 85 så det var ganska lagom :) Det var faktiskt inte frid och fröjd hela ridpadset utan jag fick kämpa rejält på upp värmningen för att det skulle funka över huvud taget.

Är jätte taggad för söndag när jag ska tilm djurgården, i morgon hade jag tänkt skulle bli en fixar dag, typ smörja stövlar borsta hjälm prova kavaj osv. och sen på kvällen har pappa bestämmt att vi ska gå på restirang och sedan hämta min lilla syster på någon "fest" hon ska gå på. På tal om ingen ting så får jag mitt skolfoto någon gång under de närmsta tvp veckorna och jag hatade det, jag blev så himla ful...
Kommer kanske upp bild från idag senare men vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback