Tankar om lite allt möjligt

Hej hej! Nu har jag precis ätit middag och snart ska jag gå och läsa lite tror jag. Jag har inte gjort mycket idag asså jag har typ vart i skolan och sen åkte jag hem åt mellis, spelade sims och sen åt jag middag, i morgon är det fadderträff och jag har ingen aning om vad vi ska göra förra gången lindade vi ben, men jag han aldig linda för jag skulle ha upprop så jag han inte.
Jaja, om 6 dagar åker jag till Mallorca(det ska typ va 28 grader när jag kommer fram på lördag, OMG!) och jag vet inte ifall dom har WiFi där för vi ska bo i mammas och pappas kompisars lägenhet, så då kommer jag inte uppdatera, men i sånnt fall så tar jag massa bilder och lägger upp dom när jag kommer hem. På fredag är det hoppning och jag hoppas att jag får Sonny eller någon annan rolig häst typ... eller jag vill faktiskt bara ha Sonny just nu, får se om jag kommer på någon annan senare i veckan.
Veckan efter höstlovet så ska jag och alla andra i USS ha spökkväll med barnen i stallet, först så kommer vi berätta spökhistorier på loftet och sen kommer dom gå en runda i skogen och bli skrämda av spöken typ, jaja det ska hursomhelst bli kul.
 
Jag kommer ihåg när min syrras hund va så här liten, nu är han tre gånger större <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback