Ridningen idag

Idag fick jag rida Lucky Strike och det gick jätte bra, han va lite motvillig i början men efter ett tag så blev han jätte mjuk och så. I galoppen så är han helt hemsk men i skritten och traven blev han så sjukt fin och hade en jätte bra takt i traven och en jätte fin form. 
 
Jag hade min egelska presentation idag och jag blev avbruten efter halva var klar och då slängde läraren ut två elever och sen fick jag fortsätta, det var lite udda kan man ju säga. 
 
I morse så satt jag och mamma och åt frukost och så hörde vi något som ramlade i huset så mamma gick och kollade vad det var, sen sa hon ''det.är.inte.sant'' så då gick jag och kollade och då låg det en död fågel i trappen! Hur fan kom den in i huset liksom? Men jaja vi hörs väl om några dagar eller nått :)
tjock och kort var jag när jag var liten och hoppade Sonny på tävling för andra gången, min älsklings ponny, jag hoppas jag får rida honom i morgon och tävla honom i hemma matchen i ponny-cupen på söndag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback