I'm Alive!!

Nä jag ba skoja, fast jag lever ju men aja, jag tänkte bara säga hej lite snabbt, jag är klar med allt på svenskan så jag slänger in ett litet inlägg bara. Igår hade vi sists träning på teorin och jag satt först på betty och hon var så seg att Ann(min ridlärare)var tvungen att jaga på henne så jag skulle kunna slappna av lite. Sen så fick jag sitta på Sonny, min prins och han var helt amazing och Ann sa faktiskt att jag sitter mycket bättre på honom och att det är stor skillnad på hur jag sitter på olika hästar. Min sista lektion blev inställd i dag så jag slutar vid 14.00 i stället för 15.00 jätte skönt så då åker jag till stallet en timme tidigare :)
Fina ponnyn <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback