Hemma

 Hej alla!
Nu har jag precis kommit hem från skolan och nu ska jag äta mellis, jag var tvungen att hoppa över att åka till stallet idag för att jag var tvungen att plugga till ett muntligt franska prov som jag ska ha på torsdag. Men i morgon är det ridning, markarbete, det betyder att jag kommer missa hoppningen nästa gång när jag är på Mallorca.
I dag kommer PRETTY LITTLE LIARS ut, asså omg jag vill så himla gärna se det och det kommer bli så himla bra, jag funerar på att kolla på de två senaste avsnitten nu så jag har allt färskt i huvudet innan det nyaste kommer ut.
Men nu ska jag fortsätta vänta och så ska jag äta mellis♥
stranden på san diego
och sol nedgången på utklippan som vi var på förra sommaren♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback