Halloj

just nu har jag inget att göra så jag tänkte slänga in ett litet inlägg bara innan jag ska sova, men jag red Sonny idag och det gick så himla bra, är jätte taggad inför söndag då det är KM i dressyr, jag önskade Betty, Sonny och Oliver i den ordningen. Men jag vet inte vem jag får, jag ska kolla på hemsidan nu och se ifall startlistan har kommit upp där men tror inte det, men eftersom det gick så bra idag så kanske jag vill ha Sonny mer än jag vill ha betty, men ifall jag får rida betty i morgon så är det ju jätte bra. Men som sagt jag vet inte vem jag kommer få, hoppas dock mest på Sonny just nu :) Skötte ävenAragon, min nya fadder häst idag och smörjde hans läder grimma och så :)
~Arkivbild~
My darling♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback