Vine och lite annat

Vine är min absoluta favorit app at the moment, jag älskar och kolla på roliga videor som bara är 6 sekunder lång av antingen one dreiction eller någon random människa som gör så roliga sakeer att jag typ dör. Men den är hur som helst grymt bra, så om du inte redan har den så ladda ner den(det är gratis).
 
Jag bara kände att jag ville skriva det där så jag gjorde det. Jag kom hem från stallet för en liten stund sedan och så har jag suttit och spelat piano och sjungit lite, jag gjorde inte så mycket i stallet, åt mellis och hjälpte till med fodringen typ. Nu ska jag sätta på någon bra låt på högsta volym och ta mig något att äta :)
Eminem är så otrolit söt♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback