Känner mig stolt

Nu har jag jort 30 frågor NO boken på 25 minuter, det är GANSKA bra faktiskt. Just nu så har vi våra mammas bror, hans fru och deras två barn här, en liten bebis tjej på 10 månader och en kille på 6 år, båda två ör väldigt mysiga men det är aldirg en lugn stund... Jag red Sonny idag och det gick verkligen super bra, han var jätte fin och lyssnade väldigt bra på alla hjälper. Vi jobbade välddigt mycket med ställning och börjning på volterna och sen jobbade vi lite förvänd galopp på långsidorna. Det var ett jätte roligt ridpass och jag ser verkligen fram emot det.
På söndag är det stjärnornas hoppning(det som går i globen, de kommer till oss för sin general repetition innan globen horse show) och jag ska ha Betty, och jag är inte taggad alls. Jag känner mig inte säker när jag hoppar henne och då känns det ju inte så bra att tävla henne på en sådan tävling dessutom, jag pratade med hon som bestömmer vilka vi ska ha men alla ponnysarna ska gå jätte mycket det dagen och jag ska ju även tävla ponnycupen i dressyr på dagen där hemma match mot Vallentuna och jag vet inte vem jag ska rida, men jag kommer nog få reda på det i morgon tror jag.
Nu ska jag dock gå och sova för jag är jätte trött och jag sov inge bra i natt, men jag kommer antagligen uppdatera i morgon om jag orkar :)
Den här bilden har inget och göra med vad jag just skrev, men jag hämtade min lilla kanin hos uppfödaren vi lämnade honom och våran andra kanin hos över höst lovet. Jag hade det föresten jätte bra på Mallorca och bilder kommer när jag har tid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback