Söndag(och MORSDAG, ah!)

Ja det är söndag och om någon har misst det så är det MORSDAG,ah, jag kom på det igår vid 1 på natten så jag fick göra en teckning till mamma(standard)och hoppas att hon blev glad, det blev hon så klart eftersom hon inte kan säga, fan vad ful den där va, även om hon kan tänka det :)
I morgon är det tyvär måndag och skola men nu är det bara 17 dagar till skolavslutningen(helger inräknade) och jag längtar så sjukt mycket för jag vill bara bort från skolan och alla tankar om att man måste plugga till det och det provet skriva klart den uppsatsen så man får ett betyg i ämnet osv. Men nu är det inte långt kvar och sen är det SOMMAR!!!! Fast i höst börjar jag 8:an och då blir det ännu värre än i 7:an, bläää men nu tänker vi inte på det, bara på att det snart är sommar❤
osminkad och trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback