Ridning på Eddie

Mamma åkte i morse, hon kommer hem på lördag så i morse när hon väckte mig vid 5 för att säga hejdå så somnade jag om sen så klart. men jag sov mig igenom alarmet klockan 5.50 och pappa väckte mig vid 7.10 och då hann jag nästan inte till skolan så det va ju en kul morgon.
 
Jaja, efter skolan åkte jag hem och bytte till jeans och sen cyklade jag till stallet och åt mellis. det var markarbete och jag skulle igentligen ridit en ponny som heter Amigo men sen bytte ridläraren när en tjej inte kom så jag fick Eddie i stället, det var jätte bra för han var värkligen super fin idag, väldigt lugn och lyssnade super bra på mina hjälper. Det skulle vara jätte kul om jag fick honom på söndag men jag tror inte det för jag har önskat Annabell, Nuggget och little may. Annabell är på vila så henne kommer jag inte få och det är jätte många som har önskat Nugget och Little May så antingen får jag någon av dom eller så får jag en helt random ponny som inte är i tävlings form eller vad man ska säga.
Jag är nöjd med den här dagen och i morgon hoppas jag att det kommer bli ännu bättre för då är det dressyr och jag hoppas jag får någon bra, kanske Sonny eller Eddie igen.
 
JAG KOMMER FÅ BILDER FRÅN IDAG AV MIN KOMPIS SÅ DOM KOMMER UPP I MORGON ELLER SENARE I KVÄLL :)

Jag och Eddie i sommras, jag var så liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback