Mondaaay

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute och sprungit och tränat mage och armar, jag SKA bli fit i sommar asså... Jaja min dag har inte varit så lyckad men jag kan berätta om den iallafall :)
När jag kom till skolan i morse så ställde jag min cykel i det cykel stället som är närmast till mitt skåp, men under lunch raset lånade jag ut cykeln till en kompis som behövde cykla hem och hämta något, hon ställde naturligtvis den på ett annat ställe, det cykel stället som är längst från mitt skåp, det gjorde väl inte så himla mycket men det blev problem sen när jag skulle hämta cykeln. Då gick jag glatt till stället där jag ställt cykeln på morgonen men där fanns det ju ingenting att hämta och då kom jag på att den Stog på andra sidan skolgården. Så jag fick springa upp för alla trappor och över HELA skolan för att komma till min cykel.

Och sen när jag kom hem så höll jag på att cykla på två stycken gubbar från Telia som satt på våran uppfart och grävde hål. (nä men som bytte någon el grej) och det var lite irriterande. Men nu har jag som sagt tränat kondition armar mage och ben, det känns super bra :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Söt du är :D

2013-05-27 @ 21:56:01
URL: http://lifeofkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback