Hemma från skolan

Nu sitter jag framför dator i mitt kök och snart ska jag och mamma åka till centrum och fixa några saker. Jag orkade inte blogga i går för jag åkte hemifrån 9.00 och kom hem ca 18.00 och där emellan hade jag inget internet och när jag väl var hemma sen så orkade jag inte sätta mig vid dator utan jag låg i min säng och kollade på Pitch perfect, den är så himla bra om du inte har sett den gör det :)
Stallet där Elviras med ryttar häst stog heter Skaft och det är så himla fint där så om jag någon gång skaffar häst så ska jag lätt ha den där om det går! Dom hade en ute bana, ett ridhus och flera ängar man kunde rida på och hela stallet var bara så himla mysigt! Jag vet att jag kommer följa med någon mer gång men jag vet inte när så vi får se.
Min kompis och jag håller på att skriva en novell i skolan och jag funderar på att göra något liknande fast jag tror inte det kanske att jag skriver en bok i stället och då handlar den väl om hästar eller något annat jag vet vad jag ska skriva om. Men jag kanske skriver något mer i kväll, det får vi se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback