Godmorgon

Nu har jag vaknat och jag ligger i sängen men jag behöver inte gå upp förens om 2 timmar typ, för Tova och jag rider från stockby vid 12.30 så vi är framme vid 12.45-12.50 och då ska vi hitta platsen vi ska va på, men eftersom jag går i skola precis bredvid så hittar både jag och mamma där. Jag hoppas jag får rida Eddie eller Zimba dit, båda är jätte bra barn ponnyer och som är super snälla att leda båda två ❤

I morgon kommer jag inte göra någonting tror jag, fat jag kanske sticker ut och springer mitt på dagen för lite extra motion. Men godmorgon på er iallafall :) JUSTE! Jag har bilder från KM som kommer upp lite senare, jag hade Eddie i clear rounden och Nugget i Km klassen.
Så här såg Nugget ut innan❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback