Funderingar

Jag funderar på att gör om min blogg till inte bara en häst och vardags blogg utan också kanske min träning och kanske några tips om det är någon som undrar något. Mamma har ju ett tränings center(STAC)och hon har lärt mig lite grann om olika saker och det vill jag gärna dela med mig av, om det nu är någon som är intresserad av att läsa det :)
Jag kommer att träna mycket kondition och springa mycket -p.g.a att jag inte tycker om varken mina armar, mina ben eller hur min mage ser ut- för det man bygger muskler och helst skulle jag ju vilja ha en fotomodells kropp, men eftersom alla är olika byggda så kommer det inte bli så men för hoppningsvis så kommer jag en bra bit på väg nu i sommar. Här är mitt tränings schema för varje vecka hedanefter.
 
Måndag: Ut och jogga i skogen + styrke träning sedan när jag kommer hem

Tisdag: Jag har idrott i skolan och behöver därför inget extra den dagen
 
Onsdag: Cyklar till och från skolan och rider även den dagen
 
Torsdag: Idrott i skolan + ridning på kvällen
 
Fredag: Jämna veckor så är det här min vilo dag då jag cyklar till skolan, sen hem och sen senare till stallet och rider och sedan cyklar jag hem igen. men ojämna kommer jag springa den här dagen + styrke träning hemma sedan.
 
Lördag: På lördagar kommer jag simma på morgonen på breviksbadet och då cyklar jag så klart dit och även hem.
 
Söndag: Ojämna veckor så är det här min vilo dag, men jämna veckor så kommer jag att gå ut och gå eftersom jag hård tränar sen på måndagen.
 
Sen om några veckor kommer jag antagligen ta lunch promenader med min storasysters hund som hon fick hem i lördags, det är den sötaste varelsen på hela jorden jag typ dör. Visst är han fin? Han heter Jaco ♥
 
 
 
Ja, jag har hunnit mycket idag asså, jag hann till och med med att plugga till SO provet som är på onsdag och sen matte provet som jag har på torsdag. Det är dom två proven och en inlämmning till och sen är jag fri, äntligen! Men efter det här spontana tränings/hund inlägget så säger jag väl godnatt då :)


 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hejsan! Superfin blogg!
Haft en bra Måndag?

2013-05-28 @ 08:46:28
URL: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback