Allt

Idag är det Tisdag om det nu skulle vara någon som har missat det, jag har varit i skolan precis som vanligt och vi fick sluta 10 minuter tidigare på matten så det var tummen upp. I morgon är det onsdag och jag ska rida, det är markarbete så jag hoppas jag får någon rolig kanske nån av dom som jag har önskat till på söndag(på sönad är det KM i hoppning) det skulle vara super kul.
Jag har ingen blogginspo överhuvudtaget vilket suger, jag skulle vilja bli en av dom som har en jätte stor blgg och känar pengar genom att sitta framför datorn och skriva om sitt liv lixom. Men det kommer nog aldrig hända för jag är ingen intressant erson, vem skulle vilja läsa om vad jag gör? Jag blir glad bara jag får typ några unika besökare om dagen typ, några av mina kompisar som har bloggar får över hundra unika om dagen och det är väl lite orätvist men det gör inget, jag bryr mig inte.
 
Jag har väldigt länge kännt mig tjock och fel, men nu börjar det släppa lite, jag är inte lika lätt retlig och jag mår mycket bättre. Det är typ 6 stycken i min klass som är smala som pinnar, jag vill också ha en sådan kropp, men jag är inte byggd så och jag har börjat inse det nu efter snart 14 år.
Jag kännde att det här blev ett sad moment mitt i alltihopa men jaja, det ska väl finnas sånnt på en blogg också :)
 
Min plutt, saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback