Uppehåll

Jag har haft ett sommar uppehåll och därför har jag inte bloggar, när det är fint väder vill man ju inte gärna sitta framför datorn och skriva och sånt. Men jag kom hemfrån Karlshem för envetna sedan ungefär och i onsdags så åkte vi ut med båten och bodde på grinda, det var supermysigt förutom att rummen som vi bodde i se jätte varma, jag fin typ värmeslag av att ligga i sängen :) om en vecka ungefär så är det fadder läger på stockby och det kommer bli jätte kul hoppas jag får rida Etoile någon gång eller Diana men nu måste jag värkligen sova men kommer nog ta upp bloggandet på nytt om några veckor eller kanske redan under den här veckan, vi får se❤
Jag och min lillasyster Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback