Tillfällig header

Jag la precis in en tillfällig header och jag hoppas att jag kan få köpa en header och en desig av henne, men vi får se.
 

Hur som helst i morse så vaknade jag 06.40 av att jag hostade, så jag gick upp och drack vatten och sen gick jag tillbaka till sägen igen, men det var omöjligt att sova, så jag har varit vaken ett tag. Jag kommer stanna hemma hela dagen idag också, jag får inte träna eller någonting förens jag är frisk och det suger, men jag hoppas jag blir bra snart.
Om 6 dagar är det ridläger på stockby och jag är jätte taggad, kommer nog kanske inte hinna blogga under den veckan, men jag kommer börja som vanligt sen när skolan börjar, fast vi får se. Mamma åkte iväg idag men hon kommer hem i morgon och på torsdag ska hon till Norge över dagen, men nu måste jag gå för min lillasyster tycker det är läskigt att kolla på Pretty liittle liars :)
Finaste tjejen, jag saknar dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback