Böcker

Jag tänkte ge lite olika bok tips nu faktiskt.
1. vampire academy serien, böckerna handlar om vampyrer som har ett normalt liv eller tränas till ''beskyddare'', det känns som om man är huvud personen i boken och allt är väldigt levande. Omslaget är trevligt på alla böcker och det gör också att man vill läsa vidare.
2. Systrar i jeans, om någon av er INTEhar läst de böckerna så gör det. Dom handlar om 4 stycken tjejer som har ett par jeans med ''magiska krafter'', det låter lite konstigt och töntigt men dom är skit bra och det är problem man värkligen känner igen sig i.
 
Det var några stycken tips idag, Tova blev nästan helt klar med min design idag så förhoppningsvis får jag den i morgon eller på torsdag. I morgon kommer det även ut ett nytt avsnitt av Pretty little liars, det kommer bli asöm! Är det någon mer än jag som kollar på det? :)
 
/Vanessa
 
Nuggis<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback