babbel...

Godmorgon, eller det är inte morgon längre klockan är ju halv två för guds skull, men för mig är det morgon för jag har bara varit vaken i en och en halv timme. Jag gick upp åt frukost sen smsade jag min kompis Christoffer och frågade om han ville spela badminton, han kom över(vi bor grannar)och vi spelade sen gick han hem och jag satte mig vid datorn. Mamma kommer hem idag, det ska bli kul för jag måste jobba på min plan att övertala henne att betala hälften av en ridväst, det är bättre än att behöva betala allt, eller? Jaja godmorgon till er som precis har gått upp och hej till er som har varit vakna en stund :)
Rommy <3

Kommentarer
Postat av: Saga

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack :)
tev.blogg.se

2013-08-01 @ 11:16:33
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback