Skansen och ridningen

Jag var ju på skansen idag som typ alla vet, och nu kommer jag lägga upp lite bilder.

Jag red ju också idag och jag hade Sonny, det gick jätte bra och vi red ut, jag red sist så jag kom lite efter ibland men i galoppen så sprang han som bara den och det var super kul! Vi stannade även till vid våran terräng bana(fållan) eller det är ingen riktigt terräng bana men några stockar finns det och först så hoppas vi ett litet räcke och så gjorde man en U sväng och hoppade en oxer åt samma håll, sen på vägen hem så gick vi över en väg och då började dom trava framför mig och då blevv Sonny super rädd för bilarna och sen cykel som körde typ precis bakom oss, men det gick bra och sen var han så där fin så man får en sån där WOW! känsla han var värkligen mellan han doch skänkel och hade ett jätte härligt stöd på bettet. Just nu så kollar jag på idol och det är så pinsamt med den där "divan" haha, men nu kommer bilderna :)


Kommentarer
Postat av: Li

Svar: Tack så mycket!

Vad roligt att det gick så bra! :D

2013-08-21 @ 21:07:24
URL: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback