Halloj

Hej hej, jag började skolan idag och det var emskt, eller det var kul att träffa kompisarna igen men annars var det bara jobbigt. I morgon börjar jag halv 10 och vis ka ttyp inte göra någonting men på onsdag så ska vi ha mentorsdag. När mamma kommer hem från stan, hon och Nicole min lilla syster köper skol grejer till Nicole och men vet aldrig hur lång tid det kan ta, min lilla syster är extremt bra på att snacka sig till att få saker, men då ska jag och mamma iallafall skriva ut mitt ponnycupps papper, eller det kanske är två eftersom jag tävlar dressyr också och då får jag reda på vilka helger jag ska tävla och allt sånt. Men nu ska jag äta så jag bloggar antagligen inte mer idag :)
~Arkiv Bild~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback