Teen Wolf

Vet inte om så många känner till den här men den är otroligt bra, en rekomendation från mig!
(Alla bilder är från Google!)
Teen Wolf handlar om en kille som heter scott, han är inte så populär i skolan, men en natt när han följer med sin bästa kompis stiles på ett uppdrag i skogen så blir han biten, av en varulv. Helt plötsligt så blir han jätte bra på lacrosse och han får tjejen han vill ha men snart börjar det uppstå komplicationer.
Scott:
 
Stiles:
 
Alison:
Jag skulle värkligen vilja se ut som hon, hennes ansikts drag är to die for!

______________________________________________________________________________________________________________________________
Jag insåg nu att det inte kommer att gå att skriva om alla serier i ett inlägg utan jag får lägga upp en varje dag eller något :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback